Sa har bor jag..

Nu kmr bilder pa mitt boende.

Hallen,ser ut som ngt fran en dusch,men det ar "fonster" till koket.



Koket. Gasspisen ar som vanligt pa plats har i sydeuropa.



Lite hall och lite vardagsrum


Vardagsrum


Vardagsrum



Mitt rum









ENJOY!!!! Mer bilder ikvall eller imorn.


PS: Jag misslyckades med tvatten. Oppnade luckan, allt var torrt och kokhett(????) men inget var rent. AAAHHHHHH. Jag far val vanta tills ngn har hemma kan hjalpa mig. Men hur svart kan det va?

Hej hej da..

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fint du bor sara!! :):)

hoppas att du trivs bra å sådär och att året blir underbart!!



kram på dig

//Cajsa.

2008-10-03 @ 14:40:02
Postat av: Mamma

Hej Sara!

Verkar vara en riktigt fin lägenhet. Skymtade även en riktigt tjusig och blå resväska på ett foto.

Men oj, vad hände med tvätten egentligen? Hade kläderna krymt? Vi väntar med spänning på mer uppdatering!

Kram//Mamma

2008-10-03 @ 16:20:07
Postat av: Alina

åå snygg lägenhet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback