Potatis..

ar underskattat. Har kommit pa att jag alskar potatis. Kokt ska det vara. Godare an allt annat som man ater till kott..Pasta,ris,pomfrtts,kroketter... Potatis med knorrs kottfarssas pa burk till lunch,det var riktigt gott. Det ar jag och Hakan i Sune. Han gillar ju ocksa potatis. Men pa julen ar det inte alls gatt,man maste namligen ha sas till.Annars blir det lite torrt.

Nu ska jag lasa infor imorgon. Borjar ett nytt amne da, Matemática financiera. Gillar Contabilidad financiera som vi har nu..Sa jag hoppas att det har ocksa blir kul:)

Annars kanner jag mig positiv till allt..Aven om saker och ting kanns lite svarare har och jag kanske maste anstranga mig mer an vanligt. Aven om jag saknar min familj dar hemma..Aven om allt skulle vara lite lattare i Sverige..Aven om jag bara vill grata ibland..Aven om jag saknar DIG som var min stora karlek och allt ditt stod...Aven om jag tanker pa hur allt hade varit om jag hade stannat i Sverige.. Sa trivs jag... Jag mar bra och tror att det har aret kan bli det basta aret pa lange.

Lasning nu ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback