Pita-dreams..

Satt och msnade med Emma. Var hungrig, vi gled av ngn anledning in pa tankar pa pitahouse (eller det heter inte ens pitahouse,vet inte varfor jag sager det,heter PITA INN). Tankte pa dressingen och kycklingen, men kyckligen ar bra avlagsen,har ar det budget och falafel som galler.Men vi slutade dromma och atergick till verkligheten.

Tror att koreanskan har hemma har fyllt ar idag. Hon lagade mat med sina kompisar och det kom over lite folk. Men jag har fortfarande inte fatt tillfalle att saga grattis, eller forst kanske jag ska fraga om hon fyller ar. Det luktade iallafall asiaiskt mat i hela lagenheten,jag blev ju ashungrig! Skulle ga ut i koket for att fixa en mix av pasta carbonara.. Men den svenska tjejen i lagenheten hade gjort for mkt mat till sig sjalv sa jag fick av henne istallet, Bla band´s egen kottfars/gronsaks-mix direkt fran Sverige. Det var gott!! Och skont att slippa laga mat. Men idag har mamsen skickat en massa recept till mig,sa ngt ska jag val kunna fixa till i dagarna.

Men kom och tanka pa att det kan ju inte alls ha varit kottfars,for hon ar vegitarian. Quorn var det nog,hur som helst sa smakade det bra..

Annars har jag varit ganska rastlos idag. Laste klart alla kompendier infor morgondagen..Sedan har jag mest glott. Tankte att jag kanske skulle ga ut ett tag.. Idag har vi iallafall haft solsken, men Emma sa att det var kallt i luften. Och det kande jag iofs pa min lilla tur till snabbkopet. Kopte fullkornskakor och annu mer vatten. Fatt for mig att jag kommer bli sjuk om jag gar ut..Kanns som det ar pa vag men inte bryter ut riktigt ni vet.. Inte for att jag vill att det ska bryta ut heller,vore ju skont om det forvann helt.

Ar ganska trott..Hittade en tidning i koket sa ska lagga mig och lasa lite:)

Emelie Larsson!!!! Skriv en kommentar med din mail sa ska jag skicka mitt nummer!! Iofs kan jag nog skriva det ar,ar nog inte sa manga som kmr busringa eftersom det kostar lite he he...Men skicka mailen sa kommer du ha "ETT NYTT MEDDELANDE" i inkorgen inom kort ;)..


Puss och kram

Just ja! Kommit pa en ny PK-betydelse; namligen PussKram

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du kunde fått mat hos mej också... ja har mat i fyra dagar nu tror ja... men got va det! har nog kommit på varför carbonara är så gott på resturang.. de använder spansk grädde... smakade som resturanggrädde... tror att den var mkt fet men va ska man göra när man inte hittar cream fraich??? Så jag kan nog prova å göra min´egen carbonara nu för jag blir alltid så besviken annars.. PK Ny betydelse, Pita kompis... Sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback