Omelett..

Kolla vilken fin jag gjorde alldeles nyss, och den var god ocksa=) Pappa,du skulle bli sa nojd med mig nu, jag hade namligen SPARAT potatis som jag kokade i forrgar och den anvandes nu till denna omelett. Har gar ingenting till spillo inte!! For er som ar intresserade sa hade jag i potatis, skinka, tomater och ruccolasallad.

Den blev dock inte lika fin nar jag skulle forsoka vanda den. Men var ju iallafall kul att den var fin i stekpannan maste jag saga!




Idag har jag fatt ett nytt element. Har haft ett extraelement har inne for lagenhetsmannen trodde att jag skulle frysa(????) annars. Men elektrikern(eller vem det nu var) har varit har idag och fixat ett nytt. Jag har haft lite problem med min lampa pa skrivbordet, jag tar alltid av hatten pa den nar jag laser, annars blir det inte sa ljust. Men nar jag kom hem idag hade jag fatt en ny lampa. Lagenhetsmannen sa att han hade varit in i rummet en stund nar elektrikern var har och sett att lamp-hatten lag vid sidan om, han hade forstatt problemet och gatt ut for att kopa en ny. Vada service=)

Nu ska jag ga ut och kolla pa tv en svang.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback