Men KUL!!!

Har har man kampat pa med sin Plan de acción. Den var klar att skickas in redan innan helgen. Idag kollade jag bara igenom den och mailade sedan in den. Efter det har jag kollat pa contabilidaden. Inget mer med planen alltsa. Surfat runt lite. Kande mig nog lite ledig har pa kvallningen tillochmed.

Jag och Emma raknade pa hur mycket vi har spenderat denna manaden. Jag sager bara OJ och skyller allt pa engangskostnader som overkast, ny handduk, lakan, SIMkort till mobilen. Kassadagbok nasta for en battring MASTE ske.

Ja ja. Kollade mailen for ett litet tag sedan. Sonia (kvinnan vi har pa Collbató,hon vi skickar in planen till) hade skrivit. Tackade for att jag var sa snabb in med uppgiften (snabb?? Sista dagen idag ju..Kor spanjorerna manana manana med inlamningsuppgifterna med?) och paminde mig om en sak. Eller upplyste ar nog mer det ratta ordet. Vi skulle namligen lamna in en till sak, en sak som jag inte hade en aning om.

Inte SA roligt va. Sa nu ska jag skriva den. Plugg plugg plugg. Jag som ville titta pa tv och ata glass. Sana har ggr blir man lite bitter, for det har hade jag ju aldrig missat om jag hade fatt instruktionerna pa svenska under Collbató-dagarna.

Inte sa mycket att gora at saken, lika bra jag satter igang nu. Och inte vart att vara bitter heller, for det kunde ju ha varit varre. Tur att jag kollade mailen faktiskt :).

Puss ha en battre kvall an vad jag kmr att ha.

Kommentarer
Postat av: emma

HALLÅ!!!! DU SKULLE JU UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback