Mcd och nya upptackter..

Tog en prommis pa kvallen. Mest for att jag kande att jag inte kan sitta inne precis hela dagen. Gick en vanda som jag inte gatt forut och gick av en slump forbi affaren "Ordning och reda". DAR hade jag ju kunnat kopt min kalender. Mkt fina block har dem ocksa.

Sedan blev det mat pa Mcdonalds..Var sugen pa kott och hade bara kycklingkorv hemma. Ingen affar ar oppen heller..Bra bortforklaring va...=)

Om jag ska klaga lite mer sa kan jag beratta att jag har nacksparr. Kan inte vada mig helt och hallet. Stod i koket och Juancarlos kom in, forsokte vanda huvudet och saga hej men det gick ju inte SA bra. Istallet gjorde jag en fin vandnings-pose. Han fragade om jag madde bra men nej det gor jag inte. Han erbjod sig aven att skriva ut medicin om jag skulle behova..Det ar ju alltid bra. Men forsoker med mina Strepsil ett tag till..

Jag har inte sett Emma pa TVA dagar, vi borjar fa abstinens!!!! Ojojoj men imorn minsann 8.00 vid bussen sa ska vi dejta lite eller hur emmsi=)

Vi hors pa tisdagkvall igen!!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Familjen

Hej!

Usch, jobbigt med nackspärr. Kommer du ihåg din nackspärr som du hade i samband med inspelningen av The schoolspy? Alltid tryggt med en doktor huset.

Ha det nu så bra du kan och krya på dig! Kram från mamma, pappa och Eric

2008-10-12 @ 21:26:19
Postat av: Emma

Hahaha... vi hade ju telefonerna... har nog aldrig ringt till en och samma person så mkt som jag gjorde till dej under dessa dagar.... idag har vi heller inte träffats.. bara PLUGG PLUGG hela dan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback