Lite konstigt..

Skickade ju inte bada Plan och Tabla men verkar som det har ska forfolja mig lite till ha ha. Sonia har iallafall mailat ut tva mail till och och skrivit att hon inte har fatt allas arbeten. "Var vanlig kolla sa att du har skickat det". Och jag kollade, och det fanns i skickat-mappen. Men igar hade hon skickat mail till fyra av oss -jag var saklart en av dem- om att hon inte hade fatt vara dokument. Konstigt med tanke pa att hon svarade pa mitt forra och tackade for den snabba inlamningen. Ja jaaa sa nu skickade jag ivag allt igen. HOPPAS nu jag slipper hora Plan de acción och Tabla ngt mer!!

Idag gick jag upp redan nio. Jag stadade lite mer i rummet, gjorde bara golvet igar. Idag tog jag tag i skrivbordet..Hittade ngn rengoring som det stod "madera"(tra) pa.. Sa det blev nog bra. Luktar ganska gott nu ocksa. Har kastat in en tvatt ocksa.. Lite listigt av mig, har namligen kommit pa att det ar hogt tryck i tvattkon under helgerna.=)

Sa var det torsdag igen. Okej,jag ska inte tjata om att veckorna gar saaaa fort har. Men det ar verkligen sa.. Bara poooff. Och i helgen skulle jag inte ga ut. Redan i onsdags undrade jag vad som skulle handa i helgen da. Men jag sa inget till Emma, for da skulle hon tycka att jag var sa daaaalig. Men igar slank det fram ur mig, jooo men...jag ska nog ut enda..EN dag.. Har sett pa facebook att det finns lite haloweenfester,en speciellt for Eada. Kanske vore ngt. Men jag vill inte slosa pengar pa hax-outfit nuuu.Inte lage.

Idag ska jag lasa infor morgondagen, har ett kompendium kvar..Det var sa tjockt sa jag var ratt nojd nar jag hittade en sammanfattning i slutet. Men nej,nu ska jag lasa det, punkt.

Annars lite bitter. Mest for att jag tycker att vi kan ha kontakt. Men OKEJ..Jag kan val inte tvinga dig..

Nu blir det frukost och pakladning.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha.. ja vet att du inte kan hålla dej inne.. men som sagt en kväll kan man faktiskt gå ut.. Ska göra det iaf.. har ganska mycker under två veckor nu.. Men ja vill heller inte klä ut mig... det är så tråkigt eller så är ja tråkig... Vet inte riktigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback