Klockan..

Gar alldeles for fort idag. Kanns som att jag nyss gick upp och nu ar klockan kvart over sex. Vad hande....

Gramer lite over stadningen....Mitt rum ar ju okej..Inte sa jobbigt att fixa alls. Men vardagsrummet..Det varsta ar att jag inte kan fuska heller nar det bor andra har som ska se resultatet. I Linkoping var jag daremot en flitig fuskare,det vet Vladimir. Jag stadade ofta men ytligt,huvudsaken att det SER rent ut ;) haha.



Mamma: Vada kuddvar? Jag fattar ingenting.. Jag menade orngott,kom pa vad det hette nu. Vad ar kuddvar? Ar det du eller jag som ar vimsig. Ja,jattfina! Fanns flera andra set som jag ocksa skulle vilja ha. Kanner du igen overkastet forresten, det ar ett likadant som jag hade hemma pa min sang forut. Tankte forst kopa ett svart men kande att det kanske blir lite for morkt i rummet da. Ja det var ganska billigt, tror det kostade som det gor i Sverige ungefar. Japp,leta pa och maila mej sen. PUSS.

Gustav Radkvist: Hej Gustav!! Va kul att du kollar in har. Forstar att du langtar till hostlovet,det ar alltid skont. Ska du gora ngt speciellt da eller bara ta det lugnt? Jag pluggar mitt utbytesar har i Spanien.. Sa sloar gor jag verkligen inte=) Kul med besok fran Polen,far ni aka dit sen ocksa? Sag HEJ tillbaka fran mig till hela familjen. Ha det sa bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback