Jag overlevde..

Jag ar inte den som provar och ar nyfiken pa mat. Jag ater det jag vet vad det ar och det som inte ser konstigt ut. Idag stalldes jag infor ngt som kan liknas vid en utmaning. Middagen dukades fram och man forvantas smaka av allt..Det gjorde jag ocksa, allt utom oliverna. Men kudnde skylla pa att vi har likadana hemma i Sverige och att de inte ar ngn favorit... Daremot gillade jag skinkan och tortillan. Sushi var faktiskt ocksa ganska gott. Far tacka koreanskan och lagenhetsagarens mamma (som hade gjort tortillan, han kom inte undan nar jag fragade om han hade kopt eller lagat sjalv)=).





Ikvall vet jag inte vad som hander. Jag kanner att det antingen ar svart eller vitt, en hemmakvall eller la discoteca. Vi har ju inte hittat ngt jattebra stalle an sa vi borde kanske leta:).Bra skal det.

Ha en bra lordag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback