Ja ja ja, je je je..

Vet inte riktigt vad jag har gjort den har eftermiddagen/kvallen. Det var inte sa mkt att lasa..Kopt skavsarsplatser och mandariner (antligen!!!). Sedan har jag mest suttit har och kollat pa allt som jag missat i bloggvarlden=). Mkt intressant.. Laser saklart mina vanners bloggar, men aven Blondinbella, Anna Hibbs och det ar med lite skam i kroppen som jag namner den sista...Namligen Kissie. Varfor vet jag inte. Hon ar 17, latsas vara ganska dum och skriver inte alls bra..Men jag atervander gang pa gang. Kollade aven Aftonbladet ett bra dag..Ar inte alls uppdaterad har..

Det fulaste man kan skriva pa spanska maste vara skratt. Om jag vill skriva hahahahaha blir det jajajajajaja. Och hehehe blir jejejeje. Och hihi blir jiji. Jag dor!!! Jag ska nog borja skriva sa snart.

De senaste dagarna har jag sett att min utvaxt ar pa g. Det blir ingen skarp rand eftersom jag ar ganska ljus..Men haret blir konstigt mjukt och lite for mkt beige(t) maste jag saga.. Dags for en slingning. Men vagar man gora det har eller?Jag ar sa radd om mitt har...Sa forst maste jag hitta en frisor som ser bra ut. Det har jag iofs redan gjort...Vi var i en galleria veckan innan skolan borjade,dar fanns det en stor salong med manliga(men kvinliga) frisorer. Dessutom ar det valdigt billigt att ga till frisoren har om man jamfor med i Sverige. Har kan man klippa sig och farga for 300 svenska kronor. Det ar bra..Men fragan ar ju om det blir bra. Jaja,det dar far jag nog undersoka....

Nu ska jag lagga mig..Godnatt=)


Kommentarer
Postat av: Emmma

God morgon! Det är bara och testa hårsalongen, den såg riktigt proffsig ut iaf.

Syns kanske i skolan! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback