Ingen Hulken..

Men jag ska vara catwoman istallet. Sa jag blev kanske inte sa manlig som jag trodde att jag skulle bli. Men jag skulle behova en svans ocksa. Har en mask att ha for ansiktet sa lite utkladd kmr jag iallafall att vara :)

Emma kommer hit innan och laga middag med (at) mig.. Nej,jag ska gora mitt basta for att hjapa till. Jag kan diska? Nej..Jag ska minsann rora i kastrullerna ikvall. Vi ar lite sugna pa potatisgratang och ngt kott. Far se vad snabbkopet har att erbjuda. Sedan gar vi vidare till Feder vid elva tror jag.

Men vi ar lite tidiga, bara for att jag tror att snabbkopet stanger klockan atta. Vi far val handla, chilla lite och sen kora iganag. Men a andra sidan ar jag ganska hungrig redan nu, har inte atit ngt riktigt idag,bara mackor och kakor sa jag behover ngt rejalt tror jag. Sen maste jag lista ut vad jag ska dricka ocksa. Varken sugen pa sangria eller vin, ska jag sla till pa OL??? Hmmmm. Vilket problem va..

Jag har lite pluggangest. Vet egentligen inte varfor.. Men idag pratade jag med en klassis,fragade om hon skulle ut men det var ju BIG NO eftersom att vi har examen i matematisk finansiering pa tisdag. Fast jag tror enda att storre delen av klassen ska ut..Hoppas det iallafall. Jag ska plugga som en dare pa sondag.

Ha en bra Haloween alla!!


Mamma: krya pa dig.. Puss fran mig.

Lena: Vad kul att du laser! Okey da ska jag fortsatta dricka vatten i mangder :) Kram och ha det sa bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback