Hurtigt..

Ikvall var jag ute pa promme. Gick snabbt i en halvtimma och det behovdes verkligen efter den har helgen. Var valdigt skont ute ocksa, inte for varmt och inte for kallt.

Idag smakade jag aven arroz con leche har i lagenheten. Det var inte alls gott, smakade grot och det gillar inte jag. Jag bjod Juan Carlos pa fladersaft fran Ikea. Var inte sa latt att forklara vad det var..Vet inte hur man sager saft.Han var helt saker pa att det var alkohol, men nej nej nej lovade jag.


Nu ska jag sova, godnatt alla!!



Nagon som vet nar man ska stalla om klockan for vintertid???


Kommentarer
Postat av: Emma

hej...kan inte komma in på blog.com... helt konstigt.. Synd att min mobbe fungerade annars så hade jag följt med på en promis. En annan gång kanske.. ska försöka sova nu men jag tror att det kommer att bli lite svårt... Ses imorrn!

2008-10-19 @ 23:23:20
URL: http://snickan.blog.com
Postat av: Emelie

Du ska ställa om klockan Söndagen den 26 Oktober :) Är du säker på att du inte severade alkohol från IKEA? ;)

2008-10-20 @ 09:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback