Halva kudden..

Apple bottom jeans !!!Hur bra ar det inte...Har sjungit pa den sen vi kom hit tror jag och igar youtubade vi den. Kan ju saga att youtuben har varit pa hela dagen har.

Jag har tvattat och last..Kanns som jag alltid gor det..Men den har gangen var det sangklader och det gamla overkastet. Ser valdigt fint ut i min sang nu forutom en sak. Kudden ar lang och kuddoverdraget(vad heter de nu igen?) har normal storlek,sa tacker bara halv kudden ha ha.

Borjade fundera pa om jag har blivit vuxen nu. Jag har kopt sangklader och ett overkast liksom,helt frivilligt!! A andra sidan har jag atit fiskpinnar idag, utan ngnting till, sa jag kanner mig lite som ett barn iallafall.

Kanske inte sa snyggt....Men fina sangklader iallafall:)



Handlat har jag ocksa gjort. Sa nu klarar jag mig tills imorn och det ar ju bra..

Lite ledsen over att mina marabous redan ar slut..Men har fladersaften kvar..Inte hunnit smaka an..Eller inte orkar..Tycker det ar lite drygt med vatten i flaskor och allt blir lite konstigt. Jag vill anvanda kranen..Smakade lite for ngn dag sen men det var INTE sa gott.

Idag pratade jag med mamma..Och pappa lite i bakgrunden:) Hade glomt att ge dem mitt nya nr. Sa stackars mamse har pratat med ngn spansk telefonsvarare.....


Kommentarer
Postat av: mamma

Menar du kuddvar?

Ja det var ju bra att jag fick rätt telefonnummer till slut.

Jättefina sängkläder! Var det billigt?

Nu ska jag fortsätta titta på lägenheter/hotell!

Kramar från oss

2008-10-18 @ 19:11:13
Postat av: emma

ja har samma problem med kudden förresten men om man pular in hela så blir kudden jätteskön... Mjuk och fluffig... syns snart! Ska dra nu

Postat av: Alina

Nice blogg du har! Kul att läsa:)

2008-10-18 @ 20:43:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Emelie i Köping :)

Hej Sara! Du kan väll mejla över ditt nya nummer till mej eller ngt? ;) Hoppas livet är bra därborta! Kram kram

2008-10-20 @ 09:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback