Haloween!!!

Lektionen idag var lite seg.. Tycker inte strategi ar sadar jattekul. Massa olika modeller och teorier for att lyckas.. Mycket snack tror jag..Men vad vet jag. Jag presenterade min grupps svar pa powerpoint idag. Kan ju saga att min spanish inte ar helt korrekt men jag hoppas ngn forstod ngt :) Om inte annat sa hade ju alla last samma case tills idag. Men tycker de e kul att presentera enda:)

Imorse var jag hangig. Min tiominuters-promme till skolan slet ut mig helt och hallet och jag hostade som en gammal katt. Men saa hande ngt.. Victoria sa fest. Jag funderade lite.. Och mmm:ade lite. Feder sa fest. Jag sa okej, salimos(vi gar ut).  Plotslig vanding och jag blev riktigt pa idén med haloweenfest. KUL att kla ut sig lite med =)

Emma ska ringa mej nar hon har jobbat klart med sin grupp sa ska bi ga ut pa stan och kolla efter ngn cool utkladnad. Jag vill ha en skrackinjagande mask som tacker hela ansiktet,forsta va skont, da slipper man ju sminka sig och hela kittet. Masken pa och allt ar klart.

Ngra snackade om att vara playboy-bunnys. Men tror jag ar mer sugen pa hulken, hannibal eller ngn av de tuffare killarna. Ja ja vi far val se vad som finns..

Jag uppdaterar nog senare igen..

So long....

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Sara!

Vad blev det för utklädnad?

Vi hade Halloweendisco för fritidsbarnen igår. Det bjöds på grön bål med maskar(spagetti), muffins med blodig glasyr, popcorn, dans och spökhistorier. Alla var utklädda, även fröknarna.

Ha en kul kväll! // Mamma

2008-10-31 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback