Ha ha ha ha..

Kom och tanka pa en sak och har suttit har och skrattat for mig sjalv nu. Darfor MASTE jag ju bara dela med mig av denna roliga handelse.

Vi var pa Collbató med skolan. Jag star ute och tar lite luft..Tror att hela min klass sover eller ngt,for kunde inte se ngn. Skaffade en kompis fran Spanien. Hejhej!!Vilken klass gar du i da??? Men han gick inte i ngn klass,utan var dar med jobbet pa konferens. Kanske borde ha sett det med tanke pa hans 50 ar. Ja ja men nu till det som jag tycker ar roligt. Den aldre mannen gick in och jag blev tvungen att leta efter en ny kompis. Sag ngra killar runt ett bord och jag kande direkt att de haaar killarna ska jag nog bli kompis med.

Hola que tal?Vilken klass gar ni i och sa vidare. Sen fragar han vad jag heter och jag svarar Sara saklart. Nar jag fragar tillbaka sager han bara JESUS!!! (hogt!!) sa jag fattade ingenting och sag ut som ett fragetecken. Trodde att ngn hade nyst (for da sager man jesus har) eller att han bara borjade ropa pa hogre makter. Det sjuka var att det kandes som en evighet och jag fragade QUE en miljon ganger. Jag fattade verkligen ingenting. Tillslut sager han Me llamo Jesus. Och da faller antligen poletten ner!!!

Jag haller pa att do nu nar jag skriver det har,jag skrattar ihjal mig. I min ensamhet. Och det gor ju det hela annu roligare hahahaha......

Jag lyckades nog med min kompisjakt, for idag ville Jesus bli min facebook-van.

Tack och hej!!


Emelie fran Koping: Va sot du e som skirver fran Koping hehe=) Tack for hjalpen med tiden, vi var lite oroliga att det var igar natt vi skule ha gjort det. Mitt nummer ar 622699514. Hoppas ingen terrorist laser det nu. Hur mar du??Hur gar skolan??Beratta lite.Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahhaha... ja kom ju nåra min efter att det där hände... men du kan ju alltid vara glad för att du är väldigt social och kan skaffa vänner vart som helst.... ska laga mat nu... sknt att jag inte behövt plugga hela dagen... behövde vila mig lite... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback