Godmorgon mina vanner..

Idag har jag sovit ut rejalt...Tills nu faktiskt. Var behovligt kan jag saga..

Halsen ar fortfarande bara "konstig", hade stallt in mig pa att vakna med halsont. Men fortfarande samma niva alltsa. Och ogonen ar jatteroda och ocksa konstiga. Kom pa att jag kanske inte alls ar pa vag att bli sjuk, utan bara behover stada rummet? Kanske ar sa dammigt sa man blir allergisk eller ngt. Sa det ska jag gora under dagen, ut med alla skor och allt som star pa golvet, sopa och torka skrivbord och hyllor.

Nu blir det frukost. Har lamnat Skrattande kon for en Philadefia-kopia. Det ar Eroskis ost, Spaniens svar pa Eldorado tror jag. Kostar bara 7 svenska kronor for ett paket och det ar bra. Jag maste ju borja leva lite mer ekonomiskt nu.

Under dagen ska jag plugga ocksa och forsoka hitta kottfars som jag skrev om i gardagens inlagg.

Puss ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback