Fiesta..

Igar skulle vi motas upp vid metrostationen Diagonal. Jag var ganska nojd eftersom jag bor precis bredvid den..Men den som jag bor vid visade sig vara en av fyra stationer med samma namn. Med med lite hjalp fran folk pa gatan sa hittade jag tilllslut fram. Ingen var dar sa jag undrade ett tag om jag hade kommit ratt, men prick nio dok Stefan (en tysk kille) upp. Vi vantade daremot ganska lange pa de andra, en halvtimme senare an utsatt tid verkar vara standard, sa nu maste jag ocksa lara mig det.

Vi blev bara sex personer fran klassen, jag trodde att nastan alla skulle med,men det var kul iallafall. En av killarna visste vart restaurangen lag..Trodde vi.. Gick valdigt langt och upp och runt och lalalala...Sa jag och Luis borjade tvivla pa om han ens visste vagen he he. Val pa plats sa var det fullt, men vi fick vanta en halvtimma och sedan skulle det finnas plats. Under tiden hangde vi lite i baren..De hade jattestora saker som skulle vara olglas sa killarna va nog ganska nojda med dessa. Sjalv holl jag mg till vinet i ett vanligt glas.

Maten var riktigt god,det var en mexikansk restaurang sa det blev tacos. Bestalldes in hur manga omgangar som helst, bade mat och dryck. Och runt ett eller tva (??) sa begav vi oss darifran. Emma anslot sig och det var ju uuuunderbart saklart ;) Hittade ett discoteca ngnstans har i stan dar det var bra musik ocksa, jag hade kul! Akte hem nar de stangde, runt sju imorse. SJU, jag har aldrig varit ute sa sent hemma sa idag har jag sovit ganska gott maste jag saga. =)

Gick inte att vanda bilden pa ratt satt....Sahar sag iaf de stora glasen ut=)




Jahaja. OM man skulle ga och ata lite frukost nu da.. Sen gar jag nog ut en svang. En liten fagel viskade ngt i mitt ora om fint vader namligen..Maste kolla vad det ar som hander har utanfor ocksa,ar ngn som sjunger hor jag..

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen! Tack för igår, det va trevligt även om jag drog hem lite tidigare... kl är redan 3 och verkar inte som det blir så mkt gjort idag.... men ska försöka läsa lite... Vi hörs senare.... Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback