Emma!!

Om du laser det har sa ville jag bara saga att jag hittade affaren som jag skulle visa dig. Den var pa den sidan jag trodde,men MYCKET hogre upp an vad jag trodde ;). Men sa ni vet allihopa sa kopte jag inget, jag skulle egtnligen bara ut och kopa ngt gott att ata och sa plotsligt var affaren dar framfor mig.

Det var sa konstigt. Hade kollat i den forut, skulle visa Emma vad mycket snyggt det finns dar. Men sa hittar jag inte affaren..Skandaaaal...

Svart att bestamma vad man ska ata nar det finns sa mycket gott. Hade tankt ta med lite tapas eller ngt hem..Men slutade med att jag tog med mig en pizza. Men den var valdigt god den ocksa.

Nar jag enda var igang tankte jag att jag lika garna kan bryta min inget-godis/kakor/glass regel, sa jag kopte med mig lite kakor hem. Jag stiftade den i sondags och klarade mig alltsa mandag, tisdag och onsdag. Ganska bra enda,det gar ju framat.


Har skrivit tre sidor pa min Plan de acción idag..Slitigt tycker jag..Det ar inte den roligaste uppgiften jag har gjort maste jag saga..Sa imorn efter skolan tankte jag skriva klart den.

Nu blir det dusch och sedan tvn.

Puss


----------

UPDATE...

Ingen tv for mig inte..Sadlade om valdigt snabbt och gick ut pa promme istallet. Gick at ett annat hall idag igen.. Kul att se nya saker hela tiden..Idag sag jag till exempel en ny Zara butik, cocacolas kontor och en kinarestaurang nastan bredvid min port :). Blir alltid med an en halvtimma ocksa, for jag hittar ju aldrig hem pa en gang ha ha...

Kommentarer
Postat av: Emma

ja läser alltid din blogg.. Då får vi gå dit när ja blivit frisk... pratade nyss med dej i telefon men som sagt så mår ja bättre nu... 38,5 istället för över 39 är väldigt skönt... Hörs imorrn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback