Emma Snickars..

Glomde ju nastan:

Pa Pitahouse i natt:

Emma: Men det har ar ju en maltid.

Hahahahaha.

Och hon fortsatter; Den innehaller ju allt, sallad, kott, kolhydrater.....

Men sasen daaa?? Vafan colo (hur stavas det) sager jag bara=).


Emma ar en rolig tjej som jag tycker om. Vi ar egentligen valdigt olika men det ar nog bara bra.Jag ar glad att Emma ar har i Barcelona med mig =)

Vi har sett mkt underligt dessa dagar. Det ar hett med ryggsack, tillochmed pa krogen. Och da ska vi inte tala om magvaskan...Vi gjorde en liten prognos och kom fram till att den kmr SLA HART nasta ar har i stan.

Nu ska jag fortsatta prata med....tadammmm...EMMA pa msn. Dagens stora Ilandsproblem,ska vi ga ut eller ej?



Kommentarer
Postat av: Farmor,farfar,Anders,Gunilla och Emily

Vi är så imponerade av dina berättelser och ditt boende.Ser fram emot att få hälsa på dig(farmor). Nu önskar vi alla att fortsättningen för dig blir lika bra. Vi hoppas på bra balans mellan skola och discotek. Vad spännande att få träffa människor från olika länder! Kramar i mängd från oss alla.

Ps Emily har tappat bort din mailaddress, här kommer hennes:[email protected]



2008-10-04 @ 20:12:15
Postat av: Emma

Hahahaha..... Roligt... Jag tyckte ju att jag behövde intala mig att det var nyttigt att äta falafel... Å jag hade också tallriksmodellen, mkt sallad lite kolhyderater och protein.. Du hade ju nästan ingen sallad alls plus att du dränkte hela pitan i sås...... Syns om en timme...!!!!!

Postat av: tessie



Heej sötaste Sara!! Gud va kul att läsa om hur du har det och att allt verkar så bra! Önskar att jag var nere i Barca jag me :)

Har försökt mejla dig men mitt mejl har kommit tillbaka två gånger?? Vad har du för mejl egentligen? :)Puss och kram! Tessie [email protected]

2008-10-05 @ 01:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback