Det artar sig..

Vi borjar komma in i det spanska lunket. Har insett att vi inte kan ses klockan sju pa stan och boja kvallen. Igar traffades vi tio och det kanns ju ganska sent om jag far saga mitt. Emma har borjat ata som en spansk ocksa,pa de ratta tiderna. Middagen ar inte klockan sju har, utan snarare tio. Konstigt tycker jag. Men idag har jag varit ganska duktig, at frukost alldeles nyss faktiskt och klockan ar tva. Nu borde jag val ha forskjutit hela dagen.

Igar var jag trott. Alldeles for trott, men upptackte det inte forran pa irish puben. Har inte sovit pa tva natter och det hade nog sina konsekvenser. Nu vet jag iallafall varfor. Kan se ett monster, varje gang vi har atit pita pa natten har jag inte kunnat sova alls. Sa igar hoppade jag pitan och kunde sova gott! Akte iallafall hem valdigt tidigt, lite trakig var jag nog. Emma akte vidare mot klubbarna pa stranden dar en annan klasskompis fran Linkoping var.

Sitter har och hets-ater Bimbodrod med ost. Det ar sa himlaaaa gott.


Jaja...Nu ska jag borsta tanderna. Vi hors sen.


Anders, Gunilla, Emily och Farmor: HEJ! Vad kul att ni har hittat hit. Jag ska jobba pa den balansen, men tror det lugnar ner sig lite nu i veckan nar skolan borjar. Ser fram emot ditt besok ocksa farmor, da blir det tapas och kanske lite spansk kultur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback