Databaser..

Som jag sa redan igar sa ar det inget som jag ar sa jatteintresserad av. FYRA timmar databaser och trix for att hitta de basta sidorna. Ojoj vad trott jag var i slutet dar...

Val utanfor skolan regnade det..Hade tur som hade paraplyet i vaskan,sa prommen hem gick smartfritt:)

Ikvall ska ngra i klassen ga ut for att vi har inget schemalagt imorgon. Jag blir hemma iaf.. Inte sa lockade i regnet och dessutom sa maste jag vara pigg och redo for att plugga imorn. Min plan ar namligen att borja skriva en inlamning da. Plan de acción narmare bestamt.. Handlar om styrkor och svagheter..Ska alltsa gora en plan for min personliga utveckling..6 sidor kanns ganska uteslutet nu..Men om 6 ar max borde det val racka med 4..Eller 5..

Idag laser jag om Ikea och Robin Hood. Praktikfall som vi har tills pa fredag.. Kul att lasa om ett svenskt foretag faktiskt=) Sa Robin Hood hamnar lite i skymundan..he he..

Den dar jakla microlasagnen alltsa. Jag dras mot den nar jag ar och handlar, varje gang!!! Sa igar akte den ner i korgen och idag hamnade den pa min tallrik. Lika missnojd som vanligt. Nasta gang ska jag inte ga forbi frysdisken ens. Koper den nog mest for att jag vill ha ngt som gar snabbt.. Men da ar faktiskt bade nudlar och stekt agg godare.


Har forresten bestamt mig for att inte aka hem i jul.. Tycker nyss att jag kom hit och skulle kannas omstandigt att borja packa igen. Dessutom verkar det vara fler som ska stanna har, sa jag slipper nog sitta sjalv i en vra och ata Ikea-kottbullar=) MAMMA och PAPPA har bokat resa hit till mig nu ocksa.. De kmr den 2a januari och stannar en vecka ungefar,tror jag. Det ska bli himla skont for jag saknar dem.

Un besito

Kommentarer
Postat av: Sjuklingen

ja är också lika road av databassökning... men kanske kan vara viktigt... eller inte... Jag har kommit hem från medicon nu iaf, fick penecilin och hostmedicin... Så ja hoppas att jag blir frisk nu... Nu mår ja piss rent ut sagt det värsta någonsin och ska lägga mi gunder täcker och sova nu... tack för att jag har framföhållning med skolan iaf... Puss puss

Postat av: Emma

Hje jgen! Jo det är sååå synd om mig febertoppen ligger på 39,3 än så länge... Faan att man ska behöva gå till skolanom man är sjuk... Kommer aldrig komma upp imorrn... Har sovit tills för en stund sen.. ska nog duscha och sen sova tills imorrn... Puss

2008-10-22 @ 19:35:47
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback