Dag tva..

Jag ar den varsta tidspessimisten som finns.  Aven om jag vet att det har precis 12 minuter att ga till skolan fran mig sa kanner jag att jag maste ga kvart i nio (vi borjar halv tio). Varfor vet jag inte, men det har har nog alltid varit mitt lilla problem. Vet ju att jag i vilket fall som helst kommer att fa sitta och vanta. Men genom alla mina ar i skolan har det alltid funnits liksasinnade sa jag far ju sallskap iallafall ;).

Hade last ett praktikfall tills idag. Om en besin-jatte,trodde jag. Visade sig att alla pa finansieringsinriktningen hade fatt fel papper (och darfor last FEL case). Jag hade tillochmed gjort en nogrann utrakning pa lite siffror. TRAKIGT. Lararen pratade valdigt fort idag. Aven om jag verkligen inte forstar allt sa gar det om man hor olika delar,varre att forsoka fa ihop en bra mening som tillochmed skulle vara svar att saga pa svenska.

Vi slutade halv tva och da var det riktigt varmt ute. Njot lite och gick forbi Sephora for att kopa bodylotion och basecoat till naglarna. Fanns massa olika lotions sa jag stannade och luktade ett bra tag innan jag kunde bestamma mig.

Gick forbi snabbkopet ocksa. Kopte lite av varje, testar att kopa tva krossadetomat-burkar denna gang for att oka oddsen for bitar. Sa nu far vi se om jag har turen med mig...Men det far bli sen. Hade ju kvar min sas av passerade tomater som fick bli dagens lunch.

Idag fick vi aven papper till ett annat amne, Contabilidad financiera. Det verkar kul!!  Har suttit pa rummet och raknat nu ett tag. Nu ska jag lasa igenom ett annat hafte ocksa.

PS. Idag upptackte vi cafeterian pa skolan. Dar fanns det manga godsaker kan jag saga:)
 

Puss




Clara: Hej!!! Haha det finns verkligen hur manga sorter som helst. Men vad man an koper sa verkar det bli fel. Nu har jag iaf kopt tva olika burkar,sa ngn kanske kan fungera:) Hoppas det gar bra i Linkoping med plugget och allt runtomkring. Kramar fran mig

Pap: Hejdu!! Jag har det faktiskt bra o inte ganska okej!!. Trakigt med host o vinter tycker jag.. Jag vill inte ha ngn sno. Men sa har den har arstiden sina ljuspunkter ja...Tillexempel min fodelsedag=) Och julafton saklart. Men har jag garna 25 grader i ngra veckor till.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja är en likasinnad men du brukar för det mesta hinna före mig... Jag har suttit och läst idag ja med... lagat mat. pratat i telefon med David... Han ger sig inte i första taget inte... Stackars kille... Kul med kafeterian för din del.. Annars hade du nog dött av svält du inte skulle få nåt i dej til lunch.. Själv nöjer jag mej med mina medtagna äpplen... Puss, vi kanske inte ses imorrn!

Postat av: Emma

hej igen! För att svara på ditt inläg i min blogg så på de här typ gula bladen står det vilken delkurs det är och vilka kompendium som ska läsas till varje moment... jag har också introduccion al programa imorgon men ska inte ha läst ngt tills dess utan bara till på tors... så om du inte hittar ett typ gult blad som står introduccion al programa på så behöver du inte läsa ngt tills imorrn... kramar

2008-10-07 @ 19:14:59
URL: http://snickan.blog.com
Postat av: mamma

Hejvännen!

Som sagt,tidspessimist har du alltid varit.

Fast det är ju en bättre egenskap än det motsatta.

Kan tänka mig alla godsaker som finns att köpa på cafeterian. Men Sara,varför envisas med krossade tomater, måste väl finnas färska tomater att köpa, som är både billigare och godare!

Puss från oss.

2008-10-07 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback