Collbató..

Jag har haft tva ganska bra dagar faktiskt.

Kom dit i mandags och fick ett eget mysigt hotellrum pa anlaggningen. Det lag vid bergen sa det var en jattefin miljo, och dessutom fanns det en stor pool, lite synd att det inte var vader for den. Vi har haft fullspackade dagar med forelasningar, gruppuppgifter och utomhusaktiviteter. Det var folk dar fran finansiering, human rescourses och management. Aven de som laser pa engelska var dar, sa det var valdigt mkt folk.

            

Under de har dagarna har jag upptackt hur mycket gott det finns har. Lunchen och middagen var treratters, fanns mkt gott att valja pa, daribland friterade blomkol. Later inte sa smaskigt, men det var det. Emellan dessa maltider fikade man minibaguetter och diverse fikabrod(mamma och pappa, ni skulle vara sa nojda).

Har lart kanna klassen lite mer under dessa dagar. Innan hade jag inte ens pratat med alla, men nu tror jag att jag har gjort den biten och det ar ju bra.

Igar kom vi hem med bussen vid halv atta. Var trott som bara den av tva intensiva dagar.. Men det var bara att duscha, fixa iordning mig och mota upp de andra. Stefan i klassen fyller 25 idag och det firade vi pa en bar med sangria- och olkaraffer. Det var trevligt !! Men nar klockan blev tva och de andra skulle vidare smog jag ivag mot taxin istallet och akte hem.




Fodelsedagsbarnet ar torstig=)              SMILE


                                     




Fragar mig varfor jag vaknar sa sent har. Gick nyss upp, och klockan ar ett. Tror det beror pa att jag har fonster mot innergarden, och solen kmr inte in dar. Jaojao ar iallafall pigg och frasch idag jag.. Vi har en ledig dag idag, ska gora uppgifter infor imorgon, ga och handla pa en storre supermarket och tvatta lite tankte jag.

Men forst ska jag duscha, adiosssss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback