Borde man ha angest?

Vin varje dag,. Men faktsikt inte sa mkt som hemma. Igar bara en glas,det ar ju verkligen att tomar algo. Nar detta uttryck oversatts till svenska kan det nog latt missforstas. Ta nagot. Later ju lite knarkigt maste jag saga.

Igar motte jag iaf upp Emma vid Plaza Catalunya. Vi strosade lite pa Zara och i andra affarer. Allt ar oppet sa sent har,klockan var liksom nio halloo. Bestamde oss sen for att ga vidare mot granderna och de mysiga pubarna. Jag var saa hungrig som vanligt.. Hittade dock ingen mysig bar med tapas. Fick noja mig med ett litet ror Pringles. Kom tillslut fram till en irlandsk pub dar de spelade musik som vi kande igen for forsta ggn under den har vistelsen.

Kopte ett glas vin,kostar typ 20 svenska kronor, nojd over det kmr jag vara i ett ar. Nar man hade kopt ett glas kom det andra gratis,sa det var ju bra maste jag saga.. Traffade pa en svensk som numera bodde i London, hans australiensiska flickvan och lite random people. Pratade ett tag och vi ett blev jag och Emma hungriga igen.

Det stavas PITA HOUSE. Var dar natten innan ocksa och avnjot en pita. Kostar 25 svenska kroner med falafel i.. Men jag foredrar nog kyckling,kostar lite mer men fortfarande valdigt billigt. Plus att man far lagga pa tillbehoren sjalv med, MYCKET SAS!!! Det var gott.








Sedan sa jag hejda till Emma och hoppade in i en taxi som tog mig till min gata. Mycket taxi har,men det ar det faktiskt vart. Aven om 20 minuters gangvag inte ar langt sa ar det nog inte det roligase mitt pa natten.

Nu bjuds det pa mat har i lgh. En av tjejerna lagar till oss. Tror det blir ngt asiatiskt,luktar gott iaf!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback