Bilder..

Fran mina forsta dagar. Det var roliga, fullspackade och helt sjukt stressiga dagar. Men nar boendet var hittat sa kunde vi slappna av lite.

Pa hotellet i sthlm dagen innan jag skulle aka.



Varat rum pa motellet. Skont att fa eget da vi trodde att vi skulle dela med tio andra. Hatkarlek till den platsen alltsa... Forbannade pa natterna nar folk borjade fona haret klockan fem och vi skulle upp o leta boende dagen efter. Men enda skont nere i baren om kvallarna OM man ar ledig dagen darpa. En comeback ar given


Redo for en jobbig dag..Dryga telefonsamtal och LANGA promenader till olika adresser. Detta var tredje dagen,samma dag som jag tittade pa lagenheten jag bor i nu:).



Varan basta van kartan....Den ar sliten nu




Plaza Catalunya...







Saaa. Nu ska jag nog ta tag i mig sjalv och ga utanfor dorren for lite frisk luft. Inte for att den ar sa friskt, mest avgaser och smuts tror jag. Men det som inte dodar hardar har jag minsann hort.

Forresten at jag Bigmac igar pa donken. Inte alls sa gott som jag minns det, vilken tur for mig.








Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du Sara det va du som sa all in eller att vi skulle ställa in... Jag va inte sugen på klubb men blev det... Och så där, du verkade ju missa nåt.... hahaha.. syns imorrn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback