Aloha..

Idag hade vi tva case i skolan. Forst fick vi satta oss i grupper och ga igenom casen, diskutera och skriva lite. Efter det samlades vi i klassrummet igen och det blev diskussion dar. Tycker fortfarande att det ar svart att hanga med. Men idag sa jag iallafall lite saker under diskussionen. Det jag ar mest orolig for ar om jag har missat att de har sagt en sak..Och sa sager jag det igen. Inte sa latt att hanga med nar det kor pa i 110 ha ha:)

Efter skolan gick jag och Emma till Phonehouse for att kopa nya simkort. Har alldeles for dyra for tillfallet.. Vi koade ett tag, hittade ngt som skulle passa oss..MEN sa fragar hon efter pass. Och hur ofta har man passet i fickan? Det var bara att vanda och ga vidare. Vi far gora en comeback till helgen.

Sedan gick vi och at pa en restaurang. Jag at bolognese och det var lika gott som vanligt..

Sedan behovde vi lite saker infor mandagen och tisdagen. Kul nar det star att man ska ha sportiga klader.. Det var ju inget jag prioriterade i mina 40 kg i vaskan kan jag saga. Gick in pa HM och hittade dte vi skulle ha..Tror vi..Egeneltigen vet vi inte vad det ar men det ska vi nog ta reda pa imorn;)

Nu ska jag ut och handla..Behover frukost ser jag.. Sedan ska jag ta en dusch, satta mig och lasa.. Vi hade egentligen uppgifter som jag gjorde for ngn dag sedan,men fick reda pa att vi inte behovde gora dem..Sa ska lasa igenom alla nya papper som vi fick idag sa jag hanger med lite mer pa vad som hander.

Imorgon har vi contabilidad financiera,det ska bli roligt! Och sa ar det fredag, verkar som vi ska salir. Ga ut.. Men det visar sig..

Puss




Maria: Hej!! Nej det var lite snopet nar man satt dar i shortsen maste jag saga ha ha. Men annars verkar skolan bra tycker jag:) Borjar ni 12e januari? For det ar da vi borjar efter lovet iallafall. Hehe ja,lika bra att vanja sig:)

ErikOskar (Inte min bror,lite kul att det finns tva ErikOskar,men min bror stavar med C, Eric. Sa nu vet ni): Latt att han var 8 KB, dock glomde jag fraga om han skulle ha ett fast BB! Varsagod, jag hade ngra bra faktiskt:)

Mamma: Vad mycket styrelsemoten det ar hela tiden.. Jaja hoppas ni kmr fram till ngt bra. Kul med tema host, da kan du kla ut dig till en lov. ho ho.. Ja, donutsen ar det inget fel pa. Men tycker fortfarande att vafflor med glass pa en glassbar slar allt..Det ska vi ata nar ni kommer:) Papsen kmr va NOJD.

Emma: Det gar inte att kommentera i din blogg..Det star att jag skriver fel "kod"..Provat flera ganger nu..Nej jag vet.. Men har hort att glass ar ganska nyttigt..Speciellt med kolasas...MM saaaatt... Nu ska jag nog ner och handla lite pa snabbkopet.. Imorn maste vi luska lite i vad det ar som hander...Och the dresscode haha....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback