Vino tinto..

Haft strategi i skolan.. Segt som vanligt.. Jag far ont i huvudet for att han pratar sa fort och har sa mkt energi. Forstar inte hur man kan vara sa ettrig hela tiden haha..

Gick hem och at lunch i vardagsrummet for en gangs skull.. Skont att sitta dar och sag att Mamma-mia-filmen lag pa bordet, maste kolla pa den ngn dag.

Har last infor imorgon.. Vi ska prata IE-case i gruppen.. Ett handlar om devalveringen av den mexikanska peson under 90talet..Och det andra ar om ett kanadensiskt oljeforetag som expanderar till Argentina.. Det sista ar svart.. Jag slar upp ord hela tiden! Men som tur var gick det forsta smidigt, alltid ngt som vager upp.:)

Oj..Nu holl jag pa att skriva ett smeknamn som jag anvander pa min rumskompis nar jag pratar med emma..Men det ar inget elakt menat..Det later bara kul.. Lagenhetskompisen fragade om jag kunde fixa en flaska vino tinto till kvallens middag.. Och visst kan jag det. Tankte diretk Eroskis vin for 5 svenska kronor!! Men sa kom jag pa att jag kanske inte kan kopa den.. Kanske maste se lite mer exklusivt ut?? Kanske det som kostar 12 sek?? Eller ska jag sla pa stort med ngt narmare 50lappen.. Ska ner pa snabbkopet och botanisera lite sen.. Tanker mig ett billigt vin i en fin flaska, skenet KAN bedra hehe.

Tankte ta en tur till Ordning & reda ocksa.. Det finns ovanfor Mcdonalds har.. Behover block..Och en mapp. Ar sakert dyrt dar.. Men latt vart det om jag slipper leta efter block i tva timmar som jag gjorde sist.

Men forst ska jag lasa klart case2...

Hahaha sa sjukt kul nar tysken i min klass sager de ord han kan pa svenska..Jag DOR.. Men han har fatt till uttalet ganska bra nu maste jag saga!!

BY THE WAAAAY....Min helg kanske inte blir sa slo som jag har gatt och trott. Internationell ekonomi bade mandag och tisdag nasta vecka vilket betyder alldeles for mkt lasning.........
puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja tror att du ska köpa lite finare vin... men för det måste det ju inte kosta 50 kr... Ja, Miss Paulsson, var för kan du inte skriva ut smeknamnet..? så farligt är det ju inte.. Inte lika farligt som smeknamnen som du å ja har gett varandra.... Eller va säger du?? hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback