Vin, mat och mer vin..

Vi har atit konstant i fyra timmar..Och druckit lika mycket.

Var varldes godaste mat! Varsta buffén med allt gott som finns pa asiatiska restauranger..Jag var i heaven kan jag saga. Favoriterna blev sma biffar av gronsaker och gambas..Gud vad gott det var. Sushi var ocksa gott..Och grytorna med..MMMM sager jag bara.

Mitt vin gick ju at, men fler flaskor fanns...Och ol..Tur jag inte dricker ol.

Det var iallafall inte bara jag och lghkompisen och ngn pojkvan. Utan det var vi och hennes kompis fran Korea och en spansk kille som inte var hennes kille. Men det finns en pojkvan (ungefar)..Men han deltog inte ikvall.

Haft jattetrevligt iallafall..

Kommer vara trott imorn,jag som e van vid att lagga mig tio haaahaa....

puusss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Sara!

Trevligt att bli bjuden på god middag. Du får bjuda tillbaka någon annan gång.

Och så var det fredag igen....

Kram//Mamma

2008-11-21 @ 15:57:59
Postat av: Emma

Ja, Sara.. Du får ta å bjuda tillbaka.. Jag skrev upp oss på listan till Elephant ikväll om vi ska gå... så att vi slipper betala.. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback