Vilken..

God yogurt jag hade kopt,latt den basta hittills. Bara fler och fler saker som visar pa att det dyraste ar godast. Har om dagen kopte jag med mig Eroskis (typ eldorado) strawberry cheesecake glass. Men det var nog det ackligaste nansin, fick slanga hela paketet for det gick inte att ata. Tillbaka till yogurten, smakar precis som mild yogurt naturell som vi har hemma, nu ar det bara START som fattas ;) Men fungerar med Special K ocksa faktisk.

Och vet ni vad.. Idag har jag bokat flygbiljett hem, den 19e aker jag mot Sverige! Ska bli sa himla mysigt med julafton med min kara family och slakt. Tillbakaresan ar inte bokad annu..Men jag och Emma vill garna fira nyar har sa vi aker nog tillbaks tillsammans tills dess OM emma ska hem.).

Skont att slippa ga och fundera pa om jag ska boka eller inte nagot mer.. Men pa ett satt..Kandes ju liite konstigt nar en klassis fran Argentina skulle aka hem over jul.. Hon fragade mig och jag ba Jag veeeet inte,de e ju saaa jobbigt...Hon har det ju faktiskt lite jobbigare och dyrare.

Pluggat och stadat idag som sagt..Och lagat matlador.. En riktig sondag.

Fortsatter nog med sondagsaktiviteter hela kvallen; mala naglar, duscha, plocka ogonbryn....Vad skont. Men ar sugen pa donken!! Valdigt..Mest pa Mcflurry.

Imorgon ar det mandag igen..Ingen rolig sadan med mattetenta och lasning... Hoppas det ar sol iallfall sa man kan vara lite nojd.

Puss och ha de braaaa!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, du jag är lite veligare än dej... Imorse var jag för att åka hem nu är jag emot att åka hem... men det är nog mest för att det är en pissdag för mig idag... kraaaam

Postat av: mamma

Hej!

Så kul att du kommer hem i jul.

Och nu slipper jag vara ensam 19-22 dec då pappa och Eric åker till London.

Vi längtar SÅ efter dig!

Kramar//mamma

2008-11-16 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback