Vem?

Sag det har pa veckorevyn.com, vem ar snyggast? Borjar sakna Gossipgirl lite, det var trots allt tisdagskvallens hojdpunkt hela varterminen i Linkoping=) Tycker inte det ar ngt snack om saken utan vinnaren ar ju Chase saklart. Plus i kanten att han ar den snalla i serien=)


Ed (Chuck) eller Chase (Nate)?



Det har kandes valdigt nodvandigt.. Inlagg tre idag, "vem ar snyggast" ha ha ha. Men det ar roligare att lasa en blogg om det finns lite bilder! Och fragor, sa nu ar det ju tankt att ni ska svara pa min fraga ni med, tack och hej!!

Fick access till koket tillslut... Dar blev det gronsakssoppa med potatis. Gott men lite for mkt buljong tror jag.

Har duschat och sitter i pyjjen nu.. Nar jag sager pyjjen tanker jag pa Johanna. Var mkt pyjjen och nattis i Spanien med klassen i 2an pa gymnasiet. Det var en rolig resa! Har tillochmed sett restaurangen pa ramblan dar vi at kottfars for hundra spann, vad bittra vi var efter det. Dessutom tog jag och Felly rekord i att glida pa ramblan, tror vi gick runt i fem timmar? De andra var pa fotbollsmacth pa Campnou men vi skulle minsann inte folja med ha ha....

Hade gott gott folk...

Tank om alla kunde vara lika aktiva bloggare som jag!! Vad busy jag skulle vara med lasning hela dagarna da.


Nar jag enda ar igang sa kan jag ju kora en till "vem?" I natt ar det ju valvaka. Men inget vakande for mig inte.. Jag kanner inte att jag behover veta forran imornbitti faktiskt.

Obama eller Mccain? Ingen vem ar snyggast har.....Vem vinner kanske lampar sig battre.

Bild:Barack Obama.jpgBild:John McCain official photo portrait-cropped-background edit.JPG

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå, du ska gå finansiering och kan inte räkna hur många inlägg du har skrivit idag.... hahahaha... Stod å tittade på er tavla idag med när jag vänade på hissen... Sen kom Anna och Fer och skrattade...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback