Vad smutsigt..

Det ar i mitt rum.. Inte sa att det ligger mkt grejer framme och sa..For det ar jag ganska bra pa att undvika. Men jag har dammhogar pa hela golvet..Och kaksmulor overallt. Men har verkligen ingen lust att stada nu..Vill bara flytta harifran och kanns inte som att jag kmr bry mig om dammet under tiden vi letar lagenhet.

Har samma kansla da det galler matlagning.Igar storhandlade jag inte ens som jag brukar gora pa lordagen.. Sa jag har ingen mat hemma heller..Far ata pita-kebab idag tror jag,inte mig emot! Men kanns ju onodigt att handla pa sig en massa och stalla in i skapen om man enda ska flytta inom en manad..Hoppas pa kortare tid dock.

Jag har gjort en PP nu..Ar sa okreativ sa det finns inte..Borjade tanka pa dig Clara,du kan det dar med PP och hur man far saker att hoppa in i bilden och sant. Jag fattar ingenting av Powerpoint..Samma bakgrund overallt och inga snitsiga effekter haha..Men jag skyller val pa att mitt PP ar gammalt..Kanske 2003..Och fanns nog inga sana effekter da ;)..

Ar sa dalig med kameran..Har inte ett enda roligt kort att bjuda pa fran igar!! Den gloms bort i vaskan varje gang...


Kommentarer
Postat av: Emma

Nä för vi ska få en lägenhet imorrn.... Vi får koppla på charmen... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback