VA???

Storsta chocken. Jag far inte bo har langre. Han ska sluta hyra ut och Brassisen ska flytta in med sitt barn.

Precis vad vi skojade om i skolan.

Jag orkar inte leta piso.....Jag ska dra sa fort som mojligt lat det som. Men jag sa att han inte kunde skicka ut mig bara...Sa jag sa att jag inte kunde hitta ngt nytt forran i januari. Sa lastar val ut alla saker harifran innan jag aker hem i jul. Och nar jag kmr hit ar det val bara att borja leta igen..Hoppas vi hittar ngt innan!!!!


SA JOBBIGT bara. Jag som trivdes ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gummsan, som jag sa det löser sig.. du vet att du får ställa in dina grejor i min lägenhet över jul.. Men vi får hoppas att lägenheten som vi ksa titta på imorrn är bra... kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback