TREVLIG

Jag ar trevlig minsann. Nu finns det bevis. Jag ar tvaa pa Luis trevlighetsrankningslista (utan mutor). Och jag ar nummer ett pa Ericks simpática-lista. HO HO HO HO. Antligen fick vi det bevisat pa papper... Min trevlighet sprider gladje varlden over.

Nagon dag ska jag ocksa gora en lista. En snall- och en dumlista. Jag hade kompislistor nar jag var liten, andrade varje dag och personer kunde aka fran forsta till tjugonde plats om de hade spelat av mig ngra kulor.

Tycker den har bilden visar min trevlighet ritkigt bra. Det bara lyyyyser trevlig manniska.



PS: Copyright by fru Snickars

Godnatt mina korvar..Fast jag ska inte sova an...Tankte bara om ni skulle det.

Kommentarer
Postat av: Mam

Glädjespridare!

Kram//Mamma

2008-11-11 @ 21:58:56
Postat av: Emma

jasså minsann, du har snott mitt kort från min lilla blogg... Jag har alltså gått från att vara en ...piiiiiiiiip... eller .. piiiiiiiip till fru.. Riktigt snabba svängar här... du din lilla piiiiiiiiiiiiiip vi syns imorrn. PS så hoppas ja att ja ligger på första plats på din nuvarande lista..

Postat av: Anonym

Haller med om bilden = )

2008-11-12 @ 19:34:54
Postat av: Luis

det var jag som skrev senaste inlägget men mitt namn försvann...



2008-11-12 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback