Sweet med helg?

Skon skoldag.. Vi pratade om obligationsmarknaden idag. Efter lektionen stannade jag kvar i skolan..Kollade lite siffror med Luis och sen fick jag mattehjalp av bade Luis och Mario. Sa nu hoppas jag att ngra av mina fragetecken har forsvunnit... Trott som en baver var jag.. Vi gick upp i cafeterian for att ata ngt men bada var fattiga som kyrkrattor(iallfall da det gallde kontanter).. Sag varsta goda matratterna ocksa, dar stod man dohungring och fick noja sig med en minibaguette he he=)

Promenerade hem..Hangde har ett tag och konstaterade att jag behover mat.. Gick till ett annat snabbkop idag.. Samma kedja men en storre affar.. Var mkt battre an den vid mig..Hittade tillochmed kott..Tanka sig.. Kopte med mig en massa gott okcsa saklart for att overleva den har helgen.

Lugn helg framfor mig med plugg infor mandagens mattetenta och skrivande pa mitt arbete i internationell ekonomi som ska in pa tisdag.

Vi hors nog ikvall da jag kmr va bitter ocg sur for att jag vill ga ut istallet ha ha..Men nejnej,jag ska kolla pa tv och slappa sa jag ar pigg och redo infor plugg imorn. KUL.......

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback