Starbucks..

Nu har vi tagit caset pa allvar!! Vi har namligen case om Starbucks i veckan sa gjorde ett studiebesok dar ikvall...
Jag at morotkaka och Emma at cheesecake. Men min morotskaka var inte sa varst god, konstig glasyr som smakade penicillin och kokos.. Men god juice iallafall, mango/apelsin.

Vi fick en otack syn ocksa.. Plotsligt dok en liten mus upp.. AHHHH!! usch va radd jag blev. Sen sag vi en till och da var det dags att ga darifran tyckte vi. Annars har jag inte sett sa mycket ackliga djur har annu.. I Tarragona sag jag ju jattekackerlackor var och varannan dag ute vid soptunnorna. Men de kanske drar sig undan fran storstan.. Hoppas det.

Nu har jag duschat och atit en liten kvallsmacka..

Ska val surfa runt lite har nu och sen blir det sangen.

Vet ni vad forresten..Det ar den 17e november idag -tva manader till min fodelsedag..22..Vilken angest jag kmr fa. Maste ju snart skaffa barn och hela kittet!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nämen hej! :-) Vad kul att man kan spana in dig här också! Hoppas du har det jättteebra där borta =) Kramis Jossan

Postat av: Emma

Ja, du hoppade upp innan jag ens hann reagera..òch livet borjar att rinna ivag... Ja sitter i skolan och vantar pa att vi ska jobba med arbetet... inte sa roligt..

2008-11-18 @ 14:57:48
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback