Sondagskvall..

Jahaja, hej igen..

Nu ar pianot igang. Men for en gangs skull tycker jag att det kanns ganska rofyllt.. Tror jag behovde lite ljud. Har varit sa tyst hela dagen har och det ar det fortfarande. Men jag har en teori, lakaren jobbar nog 24timmars-passet till atta imornbitti. Tror han maste jobba mkt nu for han aker till Brasilien nasta helg och ska va ledig ett tag...Min teori om koreanskan handlar om en kille. Hon sa ngt om att det fanns en liten "flirt" pa passiga de gracia forut, sa jag tror att hon har gatt och skaffat sig en man.=)

Jag har duschat och malat naglarna. Redo for att sova..Men inte riktigt an..Kanns som att det har varit varldens langsta dag idag.

Har kommer lite bilder fran i fredags! Jag sjalv ar inte med pa ngn bild for jag har en jatteful utvaxt i haret. Jag behover en frisor i dagarna...

Mina classmates pa vag fran Luis mot La bolsa..Vi gick o vi gick...



Antligen framme!! Tjejerna i recursos humanos och Erick ser munter ut.





Kommentarer
Postat av: Emma

jaaaaa visst.. alltid lika wild and crazy med Recursos Humanos... hahaha kram..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback