Somn..

behover jag. Skulle lagga mig klockan sex for hade inte sovit pa hela natten. Tror ni inte att pianisten drar igang sitt helg-solo i samma veva som jag ska stanga ogonen! Igen!

Mysigt med middag har hemma med Emma, vi at potatisgratang och kott. Det var jattegott..Tack Emma och valkommen tillbaka ;) Drog mitt stra till stacken genom att hacka lok och halla i sallad i skalen. Hade aven en matlada med den utsokta maten som jag at till lunch idag.

Vidare till Feder efter lite rosé-vin. Helt sjukt vad billigt vinet ar..Fanns Eroski-vin for sex svensk kronor, en hel flska. Men det lat lite for billigt sa vi gick pa det som kostade femton kronor istallet. Var mycket folk, manga utkladda vilket var roligt.. Sag en tiger, ngra playboybunnies en grottmanniska, djavular och catwoman(jag). Ngt som var lite kul var att tva spanska tjejer hade blonda peruker pa sig for att bli lite mer playboy, men istallet for playboybunnies blev de kallade "Miss Paulsson" , det var poppis att kla ut sig till mig trodde Fernando och jag holl med.

Vidare med metron mot alla utestallen. Hamnade pa Catwalk.. Dar var det jattestort, tre vaningar och bra musik ocksa. Iallafall pa den vaningen som jag hangde pa. Vi dansade pa hela natten lang..Lite problem vid hemgangen men allt loste sig som tur var tillslut.

Idag besokte jag Carrefour. Kopte med mig lite av varje och akte taxi hem med pasarna. Annars har jag inte gjort sa mkt mer..Lagade middag for tva timmar sedan, STORSLAGET sager jag bara. Foljde nastan mammas recept som hon mailade till mig men bot ut det mesta och var ganska fantasifull om jag far saga det sjalv..Kycklingfilé, matlagningsgradde, sambal oelek och jattemycket vitlok. Med couscous. Det var gott och nu har jag en matlada ocksa.

Sen var planen att sova. Men ni sag ju hur det gick med det..Och det varsta ar att hon/han fortfarande spelar. MMM. Finns Grannfejden har ocksa eller?

Det kanns inte riktigt som att det ar lordag. Valdigt skont enda att bara vara hemma.. Jag ar ensam har ocksa.. Ganska skont.. Gjorde fruktsallad med choklad och glass. Blev gott och sag valdigt fint ut. Kollade lite pa Spaniens svar pa Singing bee ocksa.. Det var kul men det var BARA spansk musik, tycker de verkar lite insnoade ibland men jag vet inte..

Imorgon vantar en pluggdag. Ska lasa mycket infor mandagens lektion i internationell ekonomi och repetera matematisk finansiering infor testet pa tisdag. Jag har aven stadningen imorn, "full cleaning" vardagsrum och hall samt toaletten. Undrar om jag har koket ocksa? Tjejen som skulle gjort det har flyttat..Och som lagenhetsagaren uttryckte det sa jobbar vi i "team", ar jag ensam i mitt team nu eller? Neeej jag hoppas pa lite hjalp.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Det blev lite kalabalik igår men du vet hur ja känner ang det... Jag är glad att du finns här! Ses imorrn!

2008-11-01 @ 21:36:40
Postat av: Mamma

Hej på dig!

Hoppas du fått sova.

"Gift på slottet" var en rolig grej. Samtidigt som det spelades upp ett skådespel avnjöt vi en trerätters middag. Sedan var det dags att gissa vem den skyldige var, jag trodde att det var prästen, pappa trodde på hushållerskan, Anette trodde det var bruden medan Ingemar tippade på Anders.Pappa hade rätt! Men hade tyvärr inte turen att vinna "Julbord för 2 på Elite Hotel".

Ha en bra pluggdag! Puss och kram//Mamma

2008-11-02 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback