Skrall!!

Mitt i allt fick jag for mig att jag skulle ut och springa. Sa jag joggade i tjugo minuter. Sakert jattedaligt for knana pa asfalten men det ar ju inte ngt jag gor varje dag sa. Det har ser jag nog mest som ytterligare en flykt fran plugget, jag hade ju inte tagit mig ut pa joggingtur en ledig lordag inte. Ganska nojd over att jag orkade, har inte sprungit pa over ett ar tror jag, bara promenerat. Men jag gillar att promenera, fast ibland ar det skont att fa bli RIKTIGT trott ocksa, svettig och dann var jag kan jag saga er.

Alltid lika mysigt pa kvallarna har.. Klockan var runt atta nar jag sprang och da var det fullt drag med manniskor har i stan, folk satt ute och at pa restauranger, drack ngt pa en bar eller var bara ute och promenerade. Sen motte jag saklart en hel del andra hurtiga manniskor ocksa. Manga som springer pa den dar grejen som gar mellan vagarna, ar cykel- och gangbana dar. Men det var ganska kallt sa det var tur att jag hade mkt klader pa mig.

Jag tror inte att jag ar sa tuff som jag trodde. Fira jul i Spanien utan min familj. Hmm. Jag borjar fundera mer och mer pa en hemgang,har kollat lite biljetter idag med. For jag saknar er dar hemma. Men det finns ju bade for- och nackdelar. orkar inte med packningsprocessen igen och flyget,men a andra sidan sa kmr jag nog inte ha med mig tre vaskor den har gangen he he..

Nu ar jag ratt trott,men ska halla mig vaken en halvtimma till iallafall.

Vi hors imorgon igen, godnatt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback