Ris..

I manga ar trodde jag att jag hade damp. Jag kunde namligen inte ata ris utan att fa extrem huvudvark.. At det inte under 18 hela ar faktiskt. Men sa en dag i 3an a gymnasiet smakade jag lite,och fick inte ont i huvudet. Da var jag igang.

Mitt ris-liv har alltsa varit igang i tre ar och jag har tyckt att det ar ganska gott.

Igar var det som sagt middag har.. Mycket ris.. Idag efter skolan gick jag o ngra klassisar till en japansk restaurang, buffé.. Dar vart det annu mer ris. Nu ar jag sa trott pa ris sa jag vet inte vad..

Men restaurangen kan jag rekommendera.. Mamma och pappa, den ar precis som den mongoliska restaurangen i Vasteras.. Man far ta mat och sa tillagaer kocken den.. Men jag at inget sant..Hade fullt upp med allt friterat och sushi saklart. Gott var det.. Och efterrattsbordet var enormt.. Glass, vafflor..ALLT..Skulle kosta 7,55 euro, det var darfor vi gick dit. Men slutade med 12 for varje person.. Tror vi kom for sent..De andra priserna gallde bara under en viss tid. Sa dit ska jag ga fler ganger!

Men som sagt..Jag ska ata potatis i nasta vecka.

Nu da? Joo..Det ar sa att vi inte hann gora sa mkt i gruppen idag..Japansk restauarng lockade mer.. Sa nu har jag desto mer att gora sjalv.. Sa ska val forst ta tag i det..Eller om jag gor det imorn.. Sen ar det fiesta hos Luis och hans kompisar och det vore kul..Elephant har mexikansk kvall.. Ottozuts har vi fribiljetter till.. Skulle ju kunna bli en bra kvall!

Men sa ar det som sa att det skulle kunna bli en bra kvall imorn med.. Ett bra stalle med gratis intrade.. Vill verkligen ga dit for har inte varit dar annu.. Men tva dagar -nej!! En dag och dar kmr beslutsangestern in i bilden.

Miss Paulsson och Fru Snickars kanner sig lite kluvna infor detta beslut.

Egeltigen skulle jag kunna ga ut tva ggr den har helgen med..For jag tycktre inte vi har saaa mkt som vi har haft till de andra veckorna. Men i klassen verkar uppfatnningen vara en annan.. No noo jag ska inte ut, vi har ju jattemycket. Jag undrar om jag har missat ngt haha. Men en dag ar bast....Faktiskt.

Jajaaa ska val vela lite till..Jag aterkommer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback