Prisjagare..

Jag har fortfarande inte kommit igang med plugget..Aven om jag sa till emma for en halvtimme sedan pa msn att nu ska jag ga och plugga. Upptackte forst att jag inte hade ngt vatten kvar. Ner till affaren men det billiga market fanns inte..5 liter for fem svenska kronor. Fanns bara det som kostar 10 och det var ju waaaay too much for mig haha. Sa jag fragade butiksbitradet och han skuttade in pa lagret o hittade mitt vatten..Latt vart det!!! Har jagar vi bara de lagsta priserna pa trakiga varor sa jag kan lyxa med lite annat;).

Idag ska jag skriva Collbató-arbete. Kanner peppen..Eller inte.. Jag kanner mest sushi-lukten.. Fick smaka en i koket o blev mer sugen..Guuu va gott..Men istallet fick ja noja mig med min lilla matlada,iofs inte sa dalig den heller.

Brassisen hade inte ranat mig...Sa nu kan jag ta fram pass och kamera ur garderoben igen..Och sluta med mina fordomar!!! Men vem vet..De e ju nar offrat slappnar av som forovaren slar till hahah..

Fixade det sista pa Termofer i skolan och kom hem ganska snabbt idag.Sa de va ju skoont...

En annan sak som va sa sjukt skon att gora idag var att vanda pa schemat. Har haft samma sida uppe i en evighet tycker jag men nasta vecka borjar nasta sida hehe..Sa nu ser jag jullovet narma sig.

Ar lite sugen pa att ga ut ikvall..Sutton ska va bra pa torsdagar..Men kanske inte sa kul med strangers hehe.. Sa jag star nog over o vantar pa helgen istallet. Anledningen till att jag ar lite lockad ar att vi inte har ngt jatteanstreangande imorn..Info om olika standars och internationella regler som bo foljas vid redovisning. MM men nej..

Vi hors sen,de vet ni!!


PS: Jag ar rolig ocksa!! Jag fick TRE kommentarer pa mitt forra inlagg som berattade att jag var rolig. Min personlighet bara vaxer o vaxer..Iofs har jag vetat det ett tag men ar ju kul om omvarlden borjar inse det med hahah..

puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback