Paris?

MM joooo. Ngra sma lirare i min klass ska ut och resa nasta helg. Paris och Amsterdam narmare bestamt.. Forst sa jag bestamt NEJ, vi har tva prov veckan efter och jag har inag pengar.

Efter samtal fran Erick blev jag lite mer sugen. Och efter att ha pratat med Luis som sa att man faktiskt bara kan dra till Paris och aka hem sen, blev jag mer sugen.

Dessutom kmr det inte kosta SA mycket..Billiga flygbiljetter och motell..Och Paris..Jag maste fundera ganska snabbt, tills imorgon iallafall.

Dar skon klammer ar ju plugget!! Men va kul de vore att kolla pa eiffeltornet och ata lite baguetter.

Shit va hungrig jag ar.. Langtar efter mat...Men det ar upptaget av det karvanliga paret i huset...Jag vagar inte ga in dar ens.. Var pa supermercadon o kopte yogurt men den star har i varmen i mitt rum hahaha...

Puss babies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback