Pappa!!!

Grattis (sager man sa?) pa fars dag! OM jag hade varit hemma sa hade du fatt bade tarta, presenter och uppvaktning hela dagen vet du ;)Eller atminstone en liten kram.

Nar jag tanker pa dig tanker jag mycket fotboll. Traningar, styrelsemoten och pa tv ocksa saklart. Jag tanker ocksa mat, for det ar du valdigt bra pa, grytor och artor. Jag tanker svampplockning och blabarsplockning. Jag tanker skogen.  Du ar ju min pappa och har lart mig en massa saklart, inte minst vikten av att vara sparsam (fast det vet jag iofs inte om jag har lart mig an), att vara snall mot andra manniskor (den har du nog lyckats ganska bra med tror jag) och att inte tro att man ar battre an ngn annan. Aven om du ar bade snal, lite seg och jattesjuk nar du ar forkyld sa ar du nog den mest odmjuka och genomsnalla personen som finns. Du ar min pappa och jag alskar dig saklart.

Beach-boy i Tarragona forra aret.


Visar upp sin vingard.


Nojd i Llivorno. Vaktar pa mamsens vaska.



------

Igar gick vi ut strax efter tio. Gick runt och letade ngt mysigt stalle, hittade tillslut en bar pa Diagonal. Satt ute och drack vin/ol och gick hem runt ett. Var en lugn och skon kvall och jag hade kul:)

Vaknade for en timma sedan och nu ska jag satta igang med plugget. Vi har en examen i contabilidad financiera imorgon namligen. Men jag tycker att det ar kul sa det blir nog inte alltfor jobbigt!

Daremot sa stor jag mig fortfarande pa att jag inte kan borja med uppgiften i internationell ekonomi. Siffror por favor....

Ar aven forberedd pa att pianisten kmr dra igang snart, det ar ju sondag.

Puss

Kommentarer
Postat av: pap

Tack för dom orden, de värmde i höstrusket. Finns farsdag i Spanien också? I dag åker jag ut till Vreta och uppvaktar farfar, han får en vedkorg. Man lär ju hela livet så alla kronor ramlar ju inte ner samtidigt. Ha det så bra och kram på dig.

2008-11-09 @ 11:56:43
Postat av: eric

Ärta

2008-11-09 @ 13:42:32
Postat av: Emma

Hej saris! Gulligt! ja sitter å sliter mitt hår just nu..... Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback