OTTOOOO..

Borjade kvallen med att jag hoppade in i taxi till Stefans lagenhet. Val framme oppnade ingen nar jag ringde pa..Jag plingade och plingade..Men tillslut kom det ut ngn. Det var tva andra klassisar..Och de hade varit uppe vid dorren och ringt pa..Men ingen var hemma. Da suckade jag lite for mig sjalv kan jag saga.. Men plotsligt kommer de in med stora leenden pa lapparna..De hade bara varit och kopt ol...

Kvallen till ara var det fotbollsmatch pa tv. Mannen blev som fortrollade och fastnade i soffan tills matchen var slut. Vi at brasiliansk mat, ris med bonor, schoritzo, bacon och fron. Det var gott tyckte jag.. Medan de andra kollade åpa fotboll fick jag och Emma roa oss med annat.. Elsalvadorianerna larde mig hur man gor Maras-tecken..Sa nu vet jag hur jag ska gora for att komma in gratis pa klubbarna har..Jag ska bara saga DIECIOCHO eller SALVATRUCHO och gora mina tecken med fingrarna,undra om ngn skulle bli radd hehe. Men vi kom fram til att jag maste tatuera hela ansiktet forst.. Sa jag star nog over. Men det dar hade jag ialafall jattekul at hela kvallen och jag spred min lardom vidare haha.

Sen var det dags for utgang. Jag och Emma gillar ju Otto..Men de andra ar alltid sa anti det. Fast det blev andra bud nar vi fick komma in gratis dar,da blev alla sugna pa Otto haha. Det en en kille som jobbar pa Barcelonahome som jag hade mailat lite med och han ringde under kvallen sa vi tackade ju inte nej da.

Val pa OttoZutz var det smockfullt,aldrig sett sa mycket folk dar.. Kom inte ens in i garderoben med min jacka,laaang ko..Sa den slapade jag pa hela kvallen..Och min halsduk forsvann,den ramlade nog ut genom armen pa jackan.. Det var trangt och varmt men bra musik..

Var hemma runt fem redan..Var som vanligt skont att ga och lagga sig!

Idag har jag stadat koket..DEEP CLEANING. Inget slarv har inte..Det glanser nu...

Borjat med min PP-presentation ocksa..Ska gora klart den idag..Sen maste jag val lasa lite som vanligt..

Hade bra mina godingar

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback