Ordning & reda..

Kopt mapp, block och en sot portmona som jag ska ha alla mina mynt i :).. Kalaset gick los pa lite for mycket. Fann inga prislappar i butiken sa jag fyllde ju korgen pa en gang hahaha. Men nu har jag fina skolsaker och det ar alltid kul.

Jag dor av hunger..Kollade in i koket..Det ar storkok..Jag kommer stoppa i mig som aldrig forr, typ bunkra upp sa jag slipper ata sa mkt imorn. Man far ju passa pa nar det bjuds eller hur. Smygtittade och sag ngra biffar..Luktar gott gor det ocksa.. Jag vill ha en macka..Men kanns inte okej att ga in och borja bre pa skrattande kon mitt i storkoket liksom.

For ovrigt fick jag en vacker syn pa supermercadot..Det var kul..Men nu ar jag bitter!!!

Klockan ar halv atta och jag brukar ata sex,inte saaa konstigt da kanske.

Nu ska jag packa skolvaskan..I brist pa annat tror jag.




Ps, smeknamnet var inte sa farligt (tyckte inte emmsi iallafall), KORREN ar det.

Emmas smeknamn ar chocolate i hennes klass. For hon heter Snickars i efternamn:) Roligare an Korren nastan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback