Nytt har..

Jaha..Da har man en kort, morkbrun page da! Min storsta forandring hittills, allt pa en gang!



Neeeej, jag bara skojar!! Jag fyllde bara i mina slingor och klippte mig.. Som vanligt tyckte jag att det blev for kort..Varfor ska de alltid envisas med att klippa mig ocksa? Hur som helst ar frisorbesok valdigt billiga har, jag betalade bara 60 euro.. Hade ju fatt betala over 1000 svenska kronor hemma for samma saker. Klippning, slingor, ngn toning over slingorna, tvattning och torkning..

Jag har suttit i frisorstolen valdigt lange, 3 timmar tror jag. Jag sa sma och manga slingor.. Och manga blev det, sa manga att frisorkans kamera akte fram nar jag satt dar med att folie pa huvudet. Vi raknade efterat och kom fram till att jag hade 102 stycken foliepapper i haret hahaha. Men hon var bra, aldrig varit hos ngn sa noggrann,kanske darfor det tog lang tid..Sa jag ar nojjjd.

Nu har jag nyss atit macka med stekt agg.. Och yogurt saklart..Har kopt osockrade nu!!! Fan dem pa supermercadoet maste tro att jag ar psyk.. Igar kopte jag tre packet och idag tva.. Ville nastan forklara mitt missode!

Ska lasa en sak nu..

Sen vill jag kolla lite pa tv..

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

varför måste vi cencurera det som vi skriver till varandra? sov gott...

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback