Nu sa..

har jag antligen last klart. Haft alldeles for manga avbrott sa kanske inte sa konstigt att det tog sin lilla tid...

Kollat pa lite klader..Det piggar alltid upp mig..=)

Nu ska jag kolla vidare pa Los Maras. Finns i sma-avsnitt pa youtube och jag sag ngra igar. Det ar gang i El salvador och central amerika..De lever helt utanfor lagen och har hemska ritualer for att komma med i ganget. Oftast handlar det om ungdomar som har haft det svart hemma med misshandel och sant. Och sedan har de flytt hemifran och letat efter en ny familj, och ganget blir deras nya familj som de gor allt for. En kille skot sin storebror for att fa komma med...

Grymt bra dokumentar iallafall som visar hur de lever och vad som hander valdigt langt ifran Sverige. For det kanns ju sa avlagset pa ngt satt..Visst har vi kriminalitet och allt sant..Men kanns som det har ar hundra ganger varre.. Iofs vet jag inte allt som hander i Sverige heller. Finns sakert ngt psyk som har sin familj inlast som Fritzl som man inte har ngn aning om.

Jag blir alltid sa insatt i sant har. Sag en film om trafficking forra aret i ngra delar. Jag grat som en dare hela tiden och var pa daligt humor tva dagar efter varje avsnitt. Det var inte latt att vara min sambo da inte..Iallfall fick jag for mig att jag maste jobba med sant..Alltsa att hjalpa dem.. For jag har aldrig kannt mig sa ledsen for ngn annans skull..

Sa sitter jag har och laser ekonomi. Vad ar det egentligen..? Jag maste radda varlden pa ngt satt..Men kanske ar ett steg i ratt riktning, vem vet. Forst maste jag bara bli finansminister, sen tankte jag extraknacka som mordare och doda alla hallickar och kopare.

Jag blir arg bara jag tanker pa det....

Men ga in pa youtube och sok pa discovery los maras om ni vill kolla.



Vet ni forresten hur skont det var att duscha idag=) Jag njooooot.

Puss vi hors imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag rekommenderar Boondock Saints som terapi.

2008-11-24 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback