NJET..

por favor. Emma upplyste mig just om att vi ska skriva ett 10sidors arbete till Collbató i borjan av december. Jag ba neeeeeeeeeej inte meeeeer. Jag som tyckte att Collbató var glidigt sist.. Visst var det drygt att skriva PDP:n..Men vad hande,sonia slar pa stort med storarbete. Jag ville ju bara leka lekar och bo pa hotell;)..Kanns inte som att jag har koll pa nar vi har alla delexamen och examen..Sa nu har jag forsokt styra upp det har lite och kollat lite mer noga. Det var nog varre an jag trodde.

Veckan som kommer blir ju lite for hot som jag har sagt,men jag ska ligga i...Men da mina vanner ska vi inte tala om den nast sista och sista veckan i skolan. FYRA exams under denna lilla tvaveckors-period, ser inte fram emot det slitet. Hur gor man nar man ska plugga till flera saker samtidigt sa tatt inpa varandra?

Var ju mycket skonare nar jag inte visste om allt det har eller inte hade kollat datumen. Ovissheten kan vara battre an den bittra sanningen ha ha...Jag saknar att plugga EN kurs i taget och ha EN tenta och koncentrera sig pa EN sak. Jag blir yr. Ska forsoka leva i nuet (som visserligen ar lika stressigt for tillfallet) och inte hetsa upp mig over det som komma skall.

Mm saaa attteeeee....MM joooda saatteee....

Jag ska ga och kopa strumpbyxor.. Mina gar alltid sonder. Helgen pa Catwalk var det en tjej som fimpade mig pa laret sa att jag fick ett stort hal och en brannskada. Och forra helgen gick jag in i en tjej som bar pa ett paraplyg, taggarna ratt in i nylonstrumpisarna, var ju ingen succé. Sa jag behover ett bar genomskinliga och ett par svarta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback