Nattinatt..

Jag ar sa seg.. Nej nej.. Vi har ingenting till nasta vecka ju..TYYYP inte iallafall..

Sa jag har glidit lite maste jag saga. Borjade srkiva arbete som sagt.. Men har helt glomt bort ett amne..Hade ingen aning om att vi skulle gora en uppgift till den lektionen heller..Och jag brukar ha full koll, iallafall i Sverige. Men som tur var hade Ana i min klass ingen kolla heller hehe.. Alltid skont nar man inte ar ensam =).. Varfor ar det sa??..

Jag tror att jag missar mycket. Har ju markt att jag har missat intruktioner fler ganger, aven om jag tycker att jag lyssnar supernoga hela tiden.. Han maste ha sagt det pa catalán tanker jag ofta haha. Men funkar ju inte heller da majoriteten ar fran Sydamerika och fattar lika lite catalan som jag.

Jag pratade med korren i lagenheten..Hon var ocksa lite chockad over den unga tjejen..Yngre an henne sjalv..Hon hade ocksa trott att det var dottern forst haha.

Imorgon maste jag alltsa ga upp tidigare och lasa det jag inte laste idag. Maste. For imorse skulle jag ocksa ga upp tidigare..Men hade iofs inget maste,ville bara gora lite saker..Men foredrog ju att ligga kvar saklart..Ar jamt sa skont pa morgonen, aldrig lika skont pa kvallen nar man ska somna!

Jajaaaaa todos.. Nu ska jag borsta tanderna..

Vi hors imorn..

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emmsipemmsi

Ja, du som hade lite att gora... kan nog inte ga ut ihelgen ja heller... maste jobba med collis, estrategia, etc etc... vi hors! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback