Naaaa...

Det har gar ju inte.

En lugn kvall framfor tvn och datorn. Kul? Neeep.

Jag och Emma ska tomar algo istallet. Vi kom pa att det inte gor ngt..For huvudsaken e ju att vi e pigga imorn och kan plugga. Sa det ar alltsa algo som galler. Inte mycket. Bara lite snack pa en bar hade vi tankt. For det ar faktiskt lordag. Och planen ar norrut sa Emma kmr snart forbi och hamtar upp mig pa sin MC. Neeeeej jag bara skojar hon har ingen MC annu,tror jag inte=).

Finns ingen risk att jag blir sugen pa att ga ut heller. Har en DALIG hardag,sa nu har jag gjort ett forsok att locka det. Plus att jag inte har duschat, sa smutsig ar jag val ocksa. Men det ar bara bra!! For det eliminerar chansen for utgang. Sen plussar jag pa platta skor, svart troja och sma orhangen for att oka effekten av jag-ska-inte-ut.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback