Min plan..

gar inte riktigt som jag tankt.

Morgonen borjar med att jag laser min mail. Mail om min Plan de accion, den maste utvecklas. Massa punkter att fixa. Jag blev jattebitter och at mackor tills jag fick ont i magen...Val i skolan var det fler som hade fatt ett likadant mail..Hon har alltsa lagt till hemliga mottagare sa att man ska kanna sig traffad ;)... Pa ngt satt kandes det inte lika tungt efter det.

Strategilektionen gick som vanligt segt. Han pratade pa helt sjukt fort och vevade med armarna hit och dit..Han ar helt vild..Har aldrig sett ngn sa energisk. Marks iallafall att han gillar det han pratar om.. Synd att inte jag ar lika entusiastisk..Men det ar for flummigt..Man ska gora si och sa for att lyckas i en sektor..Men om alla bara gjorde sa da..Da skulle val alla foretag skjuta i hojden...Mmmm..

Efter lektionen gick vi ngra i finanzas till en bar. Jag at patatas bravas (stekt potatis med vitlokssas och en starksas) och drack ett glas vin. Vi satt inte kvar sa jattelange men det var en skon avslutning pa skoldagen. Harligt att kunna sitta ute i solen sahar i november ocksa=)

Promenerade hem vid tre eller halv fyra..Gick forbi Haagen och kopte med mig ett paket glass..NODVANDIGT!!Eller inte...6,30 euro..Det ar ju helt sjukt. Men jag fick ett stampelhafte, om jag koper 9 far jag den 10e gratis. Oh la laaa...

Nu i eftermiddag har jag suttit och letat siffor pa varat BNP och fordelningen av BNP i olika sektorer. Men jag hittar ingenting. INGENTING. Har letat i fyra timmar utan resultat, jag blir sa forbannad. Har bara befolkning ha ha ha vilket skamt.

Jag hade en plan..Som var sahar..Ingen utgang denna helgen. Men sen andrade jag min plan..Till att jag ska fixa alla siffrorna ikvall sa kan jag ga ut.. Men NEJ,for jag hittar inga siffor vart jag an letar!!!! Sa nu kan jag inte ga ut heller. Det ar ju sa man blir arg.

Far val sitta har och glo.Jag ar pa daligt humor....


Hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback